~ jullovet är över



Vad va det jag sa!! Skulle inte jullovet gå pang på röbetan? Snart tror jag att jag blir galen på riktigt, var tar tiden vägen? Men ska inte klaga för lovet har varit underbart roligt. I måndes var det trettondagen och class hade billig entré. Så jag fixade en förfest hos mig med härligt folk, bland annat mitt band då vi även var 4 stycken från nosaby-klassen på plats. Hah, medan Admir sitter med min rosa gitarr i högsta hugg på nedanvåningen sitter några på ovanvångingen med min mor och äter kooorv. Jag kommer aldrig mer äta korv på statoil iallfall, fy föör! Igår var jag såklart segis igen, men det blev firande hos mitt Gudbarn en del timmar. Idag är sista dagen på lovet, tur att jag börjar klockan 12 imorgon. Dygnet har verkligen vänt för mig! Jag har bannemaj hunnit med 3 fikor idag - Emelie, Erika och Anniela. Får panik av att bara sitta hemma. Innan plugget imorrn blir det en lunch med Sofia och Anniela!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0