~ kaffe

Somnade faktiskt efter ett tag igår. Men det var otroligt störigt att ligga och vrida sig, panik till tusen. Jag klarade mig upp efter att ha snoozat i en kvart. Dödstrött till ensemblen. Tur att vi är så dampiga, "disco inferno" säger allt! Efter en kopp kaffe i skolan, en hos Pat och ännu en kopp kaffe hemma hos Hugo piggnade jag till. Den nya låten (hör och häpna) - "coffee song", var ursköön. Efter lite chillande hos Hugo begav vi oss till replokalen. Hugo tycker att förstärkaren där är allt för mögig så han tog sin på en skottkärra och pushade på mot lokalen. Knaas! Väl hemma har jag bara latat mig. Jag börjar snart friskna till känner jag så förhoppningsvis kör jag igång med träningen igen på torsdag, hoppas! Kollade nyss på ett avsnitt med andra avenyn, som jag saknat det. Trist att det bara går 1 gång i veckan nu, på tisdagar. Inte 3 stycken på söndagar att mysa till..





Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej!

Nu har jag frågestund på bloggen, och man kan fråga vad som helst, så svarar jag!

//Astrid♥



Din blogg är bra

2009-01-14 @ 19:20:37
URL: http://snowbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0