~ kärlek är det närmaste vi kan komma magi?

skitskitskitskitskitochskit. Jag orkar inte läsa in en massa om de förflutna musikerna. Musikhistoria borde vara som nutidakonst då vi sitter och antecknar och får några uppgifter, därmed inga prov inräknat. Hårdplugga in en massa som man glömmer efter provet, eller snarare under provet. Det är sånt här som får mig att bara längta till studenten. Sjukt många som har ångest inför att ta studenten, visst kommer jag sakna vissa människor och alla dessa knäppa lärare samt vissa lektioner. Men, jag längtar så fruktansvärt till att börja på en musikalskola där jag verkligen får kämpa med folk som ger gärnet. Tradigt att konkuransen är så hård bara "/. Idag fick jag lätta lite på fötterna med en fika på stan. Har varit instängd i mitt rum med O.C nu i 3 dagar och tyvärr har Seth Cohen inte försvunnit ur mina tankar än. Nu har jag två PA-dagar att se framemot, ska sätta sången till låtarna imorrn hade jag tänkt, sen på onsdag ska jag börja mixa lite. På onsdag är det även gospelkören, ett tag sedan sist -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0