~ neon i regn

Näh, förkylningen kom ikapp tabletterna och nässprayet.. FYY! Dock är jag inte genomförkyld, men förkyld som förkyld? Resterande dagar av helgen - lördag&söndag - har jag bara legat hemma o degat. Har verkligen ingen ork till något när näsan rinner och man ibland inte kan andas tillräckligt pga att ena näsborren är täppt. Jaa, stackars mig.. Idag skulle jag egentligen vara ledig, studietiden (yey, inga äckliga mattelektioner) är nu min, men vi skulle gå igenom lite på musikalförberedande lektionen ändå. När jag kom hem tänkte jag göra någon nytta, så jag satte mig med en bok som Patricia ville att jag skulle ta mig tid och läsa: "Neon i regn". Jag kunde bannemajj inte lägga ifrån mig boken, gick tillbaka till den hela tiden. Så jäkla typiskt, om det skulle ha något med skolan att göra skulle jag böna och be för att slippa öppna den. Nu har jag bett henne ta med en ny bok till mig i den stilen. Wow, ska Natalie Chamli äntligen börja läsa böcker. Är man galen i kärleksfilmer funkar nog kärleksböcker lika bra. Hur ska detta sluta "/.. Ensemble klockan 10 över 8 imorgon. Kul, med min förkylning. På kvällen blir det rep med bandet, ska bli spännande att få höra den nya låten som grabbarna har trixat fram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0