~ sång o sång

Ännu en helg är förbi och den här helgen var då inte slapp. Började med att spela in lite efter skolan i fredes, därefter raka vägen mot Degeberga och Pat. Började förfesta vid halv 7 med ölspelet, folk trippade in och vi dansade in mot morgonen. Segade sig på morgonen till tusen. Tog bussen till mig vid 4 och hann nästan bli klara tills lite folk kom för chill innan vi drog till musikfesten. Idag var man segare än segast, har bara slappat framför tv.n samt spelat burn out med pappa. En ganska stressig vecka för min del. Repa inför ES-konserten och välgörenhetsgalan på onsdag, spexet på torsdag och ensemblespelningen på fredag. Tur att jag är någorlunda frisk nu! Imorgon fortsätter jag att dela ut mitt CV, är väl uppe i 14 ställen nu. Men tvivlar på att få något, folk sparkas överallt nu. Skitvärld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0