~ tjoheej!


Jo, det går väll ann i skolan. Tur att det går så knasiga lärare på C4, älskar det! Det jag mindre älskar är lärare som är så jäkla självgoda, något som man inte bör va som lärare. Menmen, vet att jag säkerligen kommer längta tillbaka till skolan när sommarlovet väl har tagit sitt slut, så jag får passa på att gå igenom dagarna med glimten i ögat! Gick en runda på stan med Anniela efter musik&ljudskapande lektionen. Ganska meningslös lektion, men skadar aldrig att sluta 1 h tidigare från en 3 h lektion + bli masserad av läraren och ha en lång fika-rast. Säger ju det. C4! När jag kom hem tittade jag på När mörkret faller. Jäklar, vad bra film! Spänningen sitter ju i hela tiden och händelserna får en verkligen till att rycka till. Hemskt att det som utspelar sig i filmen händer i det verkliga livet, att det finns människor där ute som har det så. Kan det inte vara så med kärleksfilmer också? Där blir allting perfect, även om något hemskt utspelar sig under filmen. Jag måste sluta med mina kärleksfilmer, det är dom som har fått mig att inte tro på kärlek. För ja, det är sant. Jag tror inte på kärlek! En annan sak som är jäkla störigt är att jag nu håller på att bli sjuk. Försöker så gott jag kan att slippa undan med alla tabletter och nässpray. Så, ikväll blir det ingen utgång utan mys med Anniela och Sofia framför tv.n i min sääng!



Kommentarer
Postat av: S A N N A

vilken härlig blogg du har sweetie! :*

2009-01-10 @ 16:25:31
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken söt blogg!

2009-01-10 @ 17:22:13
URL: http://surasani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0