~ feels like tonight.

Vad va det jag sa! Endast 1 natt kvar till helgen.. Synd bara att helgen kommer gå dubbelt så snabbt och man är tillbaka på jobbet igen. Timmarna går verkligen snabbt, mer sömn skulle dock behövas. Men får sån ångest av att ligga och sova under dagarna. Nåja, pengar pengar..

Idag tog jag mig en tupplur till 14 för att ta igen veckans missade sovtimmar. Jag ska snart bege mig in till stan för att sitta i juryn till kristianstad superstar. Superintressant och väldigt kul!! Singing catwalk repas även för fulla rullar. Härliga medlyn står på spel, lördag 18.30 på stora torg. Strax därefter drar Gospelkonserten igång i Trefaldighetskyrkan, 21.00! En perfect start på en förförfest :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0