~ kristianstadsdagarna..



Nu är veckan då det verkligen händer något i kristianstad över, runda av till den hemska veckan kanske. Folk överallt, för mycket folk dessutom. Den första helgen var de festfest, jobbar man undan vardagarna hindrar ingenting fest till helgen.. Repade singing catwalk i fredes innan jag begav mig till Sofia med en mysförfest med flickorna, därefter ut och röja. Lördagen var mindre rolig att vakna upp på. Klockan 13 skulle jag va på plats på Capelli för styling, därefter va de full rulle med mer styling, taggande, rep, käk och sist showen. Efter showen hann jag snabbt hem innan jag får ett mess om att jag skulle varit i kyrkan för 45 minuter sedan. Stress igen! Tacka vet jag allt härligt folk som tog sig tid till att lyssna på oss. Kyrkan var nästintill full. Help me lift jesus up har jag aldrig sjungt så bra. Kan även handla om att det kanske är sista gången jag får chansen att framföra den med tanke på flytten. Så, efter en stressig dag + två underbara uppträdanden hindrade faktiskt kroppen mig med att dra ut. Istället erbjöd jossan pizzamackor, glass och mys hemma hos henne. Det var bäst, mysigare snack kunde det inte bli!

Söndagen vaknade jag upp hos S 10.30, hem 12 för att sedan vakna upp igen vid 17.30!! Utvilad till jobbet, underbart. Nu har polackerna varit här i 1 vecka, dags för de att åka hem. Polacker åker - araber kommer. Ja, istället har farmor och faster nu anlänt och ska stanna här i 3 veckor. I helgen kommer även släkt från stockholm. Det börjar lukta hotell här..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0