~ sex on fire!


Även helgens bravader satte sitt spår. En massa shopping följt av Isabelles mysiga 20års fest vidare till Hugos mer fartfyllda 20års fest - det var lördagen! Somnade nästan ståendes på jobbet i söndes. Vet Natalie vad sömn innebär? Knappast. Därför gav jag mig en lång sovmorgon i måndes. Läskigt att vakna upp så sent. Jobba-sova-jobba. Vilket liv. Men innan jobbet var det först grillkväll hos S med bandet, sista gången vi alla träffas på länge.

Igår trotsade jag min sömn och gick upp 10 för att lägga mig ute och sola lite. Jag åkte därefter in till stan och slutade dagen med en fika på fenix innan jag drog mig hemåt för att sova ett par timmar innan jobbet. Timmarna springer iväg på jobbet, varför ska det gå dubbelt så fort utanför jobbet? Onödigt. Nolato i ett nötskal. Så har vi kommit till idag, 1 juli. Shitt, snart är sommarlovet över "/..  Klockan 17 är det dags för Quality. Wake up, wake up. Snart helg!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0