~ thinking no one could open the door..

Efter åter en veckas nattajobb kunde inte helgen blivit bättre. Att jag nu har besökt Göteborg för första gången - check! Jo, jag var visst där på besök när jag var runt 5 år, men det har jag inget minne ifrån. Så, en väldigt mysig stad med min väldigt mysiga pojke = en awesome weekend.

Hemma 21.00, tillbaka på jobbet 23.00! Mindre kul. Jag får nog inte klaga på att tiden går snabbt för det underlättar när jag väl är på jobbet. Igår fick jag besök senare mot kvällen. Regnet öste ner medan jag och Emilie satt i min säng och pratade konstant i hela 3 h tills det var dags för mig att jobba igen. Idag drog jag mig in till stan för en fika med Frida och Josefin, väldigt mycket prat där med. Ganska skönt när man inte träffats på ett tag, ger väldigt mycket mer intressant snack!! Imorgon väntar en fika med Pat som jag inte träffat sen studenten, ojoj. Därefter är det dags för vår sista spelning med bandet på Quality Hotel, sorligt. Något som inte är sorligt är att vi har fått en spelning i hässleholm i augusti, hela bandet på plats igen, GREAT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0