~ music is my way of thinking

Jag har nog aldrig varit mer taggad än nu!!! När jag inser vad som väntar mig blir jag helt pirrig i hela kroppen. Att flytta till en skola där folk har kämpat sig in. Att få kämpa sig igenom ett år med folk som mer eller mindre strävar efter något inom musiken. Jag säger det igen - Gospelkonserten i lördes var helt fantastisk. Att jobba natt i en hel vecka och sedan få ställa sig där i Trefaldighetskyrkan med en nästintill fullsatt kyrka och skrika sig ur alla känslor. Det var då jag fick känna att jag lever och att det är det här jag vill hålla på med. Känslorna är döviktiga, det är en del av det unika. Därför är det ytterst speciellt under barndop, bröllop samt begravning. Att få ett sms några dagar senare, efter en spelning på ett bröllop, med texten "TUSEN TACK för i lördags. Du förgyllde verkligen vår dag!" är helt obeskrivligt. Jag lyckades, jag lyckades förmedla de känslorna de var ute efter på deras stora dag. Att inte tala om hur mycket mer taggad jag blir. Åh, tacka musiken..

singing catwalk genom alla åren..

även c4 har givit mig en hel del roliga upplevelser..



det som ligger mig varmast om hjärtat, MUSIKALERNA..

sist det som har hänt utanför allting (USA, tävlingar,  bandet, diverse framträdanden)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0