~ welcome back to the world of music!

Jag är så (ursäkta) JÄVLA glad. Att man kan bli så lycklig av en person man aldrig träffat men ser upp till så enormt mycket. Jag har följt henne sedan barnsben - jag har skrattat, gråtit och dansat till hennes låtar. De känslorna hon förmedlar utifrån sina låtar går rakt in i mig och stannar kvar. Min favoritlåt genom alla tider är just hennes låt och nu kommer snart ett helt nytt album, så väldigt snart som den 2 september. Jag blev helt till mig när jag fick syn på ett smakprov från albumet med låten I look to you. Först kände jag inte alls igen hennes röst. Var det verkligen hon? Nu när jag har lyssnat ett x antal gånger på låten och budskapet hon vill nå ut med finns det inget tvivel om att det är hon. "The last several years spiritually, this song says all i wanted to say" - Whitney Houston!

And when melodies are gone,
in you I hear a song.
I look to you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0