~ wopiduuu

Då var veckans jobb över. Vissa slutar idag - vissa jobbar 3 nätter till. 3 nätter går snabbt, sen har jag o slappa de sista dagarna av sommarlovet som är kvar. Kan ju faktiskt erkänna att jag kommer sakna Christian på jobbet. Ingen o jävlas med längre, inte så hårt iaf. Igår satte det igång för oss båda. En pall var ivägen för trucken som skulle köra ut en pall. C var då tvungen att flytta pallen, medan han gör det kör jag ut en annan pall lite längre fram. När han vänder sig om och får syn på den springer han satan fram för o ta bort den. Handtrucken lät jag stå kvar i pallen, kunde gått illa? Jag fick då igen senare mot morgonen då han hade öst på med stopp o väx-medel (som han fick av mig) på min vattenflaska. Blää! Nu får jag jäklas lite mer med Pocke och Bitte de sista dagarna. Watch out!

Snart ska jag ta mig i kragen och göra vid mig för att dra mig in mot stan för en fika med Jossan. Ikväll blir det mys hemma hos J med film och matlagning. Kan det sluta blåsa??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0