~ you see my true colors and that's why I love you

kristianstadsdagarna 08

Då var helgen över återigen. Triist! Kristianstadsdagarna har dragit igång. Nu har det gått några år och man är inte längre den flickan som sprang runt onykter över hela stan, nu är det endast halva som gäller (kul). Fredagen gav mig först en spelning på Quality, YEY med ösregn, som tur klarnade det upp igen. Efter spelningen drog jag mig mot Jossans förfest vidare ut på stan där öltältet blev centrum. Lördagen var det dags för mig och Hampus att spela på bröllop i Höör. Första gången jag får se hela cermonin, att ett kort ord som ja kan förändra allting. Nej, vilken känsla! Mot kvällen var det förfest hos S med blandat folk. Det bästa var att mina babes - Anna, Sofia och Anniela var på plats. Att vi alltid ska göra det till de bästa. Hitchhiking in till stan för att vi inte orkar vänta på bussen, dansa som galningar på stora torg.... Love it!

Jag och S planerade stranden till söndagen. Icke sa nicke, då ska det regna. Men de hindrade inte oss. Med Ödiz tog vi bilen till Ekestad för ett dopp. Varmare i vattnet än i luften, döskönt! Därefter tog jag en tupplur hemma för att ladda mot nattens jobb. När jag vaknade upp drog jag mig mot S då han stod och fixade maten till oss. Resterande av kvällen var det bara mys. Sen var det dags för jobbet. GAH, lika stressigt som i torsdes natt. Bara att bita ihop och göra det bästa man kan. Nu väntas 4 nätter till innan helgens festligheter. Det kommer gå snabbt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0