~ 1 juni..

..Det känns verkligen. Vädret är duktigt underbart!!

Mors födelsedag spenderades på teatern då jag bjöd henne på musikalen Moulan Rouge. Jag har aldrig gett filmen en chans, inte mer än en kvart iaf. Jag blev helt tagen av storyn. Efter teatern blev jag bjuden på bio följt av en danslektion. Vissa skolor är ju för lata för att anordna danslektioner inför balen. Hallå, vem kan foxtrot och vals egentligen? Igår spenderades fm på min baksida med stekhet sol. Vid 3 hämtade Oliver upp mig då vi begav oss mot vittsjö för fika hos läraren vidare till kyrkan för en gospelkonsert. Känslan av att kunna ge allt igen är obeskrivlig, tur att rösten kom tillbaka.

Idag var det destination bal, skattjakt och student. Kan man tänka sig att jag hittade allt! Ef spenderades i tparken med Elina och Ville där jag blev stämplad som Elinas hjärna.. Nåja, att jag har betalt både skattjakt o student åt henne utan hennes medvetande är en sak. Att jag måste berätta allt som händer innan studenten för Ewa är ju en helt annan sak. Jo, det är nog tur att du har mig och därmed en hjärna, Elina :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0