~ animal farm


Då var skattjakten över. Dagen började med frukost på fantasia, sångpedagogen var gullig och bjöd på vår sista sånglektion. Jag luffade därefter runt i stan och stötte på jossan, bestämde mig för att joina hennes hem innan jag gick för att prova balklänningen. Nu är den redo för söndag! Skattjakten - 2 h gick döfort. 100 saker för att finna skatten, jomenvisst kämpade vi tjejer. Därefter bar det av till taste för afterschool vidare hem till mig för en återställare följt av förfest hemma hos jossan och slutligen Banken. Med andra ord en helgalen dag.

Vaknade upp igår med träningsverk i hela kroppen, det har inte riktigt släppt idag heller för den delen. Repade examenslåten och åt en fetepizza, mys och sovande. Det var min dag! Idag måste jag tagga, tagga, tagga. Sista chansen för oss musikare att visa upp oss och om ni vill vara en del av publiken är det ganska enkelt. Helt gratis i konserthuset, 18.00! Jag ska snart bege mig till stan för att fixa det sista, 15.00 sätter genrepet igång och därefter är det bara tuta o kör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0