~ you.

Nattjobbet har satt sitt spår. Gud va min kropp är seg efter veckan, men fina pengar har rullat in på mitt konto - fint de. Under vardagarna har jag haft fullt upp. Måndagen träffade jag Elina då det blev en heldag i tparken. Första besöket på stranden samt doppet blev gjort i tisdes följt av åter en stranddag på onsdagen. Solen tar hårdare än vad man tror, bränd och ont i kroppen höll i sig ett par dagar.. Efter stranden i onsdes var det spelning på Quality, sista spelningen för hela bandet då Hugo reser på Europaluffande. Lite sådär bittert. Torsdagen tog det stopp för min kropp. Eftersom stranden var aktuellt de två senaste dagarna och jag då endast sov 3 h vaknade  jag inte upp förrän 15.30!!! Jag hann iaf in till stan för shopping med S samt matlagning innan det var dags och jobba igen. Sista natten innan helg, underbart!

Då var det fredag igår, 2 veckor sedan studenten. Det blev en runda i åhus för mig och Elina under dagen, inget stekväder dock så det fick bli pizza och öl för oss istället, satt minst lika bra. Att bara ligga hemma och dega en fredag efter en veckas jobb var inte vad jag hade tänkt mig och så blev det inte trots att jag nästan somnade på bussen hem. Kvällen började på Rosegarden med päronen + S, därefter en chill utekväll på Banken. Idag bär det snart av till 
Malmööe med päronen därefter bidrar kvällen med två 20års fester - AWESOME! 

 Jag har hittat min groda ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0