~ det riktiga livet.

Jisses, många tankar som snurrar rundor i huvvet nu. Hur ska man få stopp på alla?

Dagen började: Mot stan för att fixa det sista inför imorgon. Därefter blev det en kort spelning för mig och Hampus - Quality hotel, liggandes i ett badkar med Hampus på kanten! Folk skrattade och fotade. Det var kul! Regnet öste ner - regnet öser ner. Mindre kul! Partytältet är uppe, dekorerat och stolar och bord kom nyss på plats. Ett stort tack till Husse som har hjälp till så mycket. Nu är det dags för mig att hjälpa till, städa mitt rum (det är inte nådigt här inne) + toaletterna! Belöning med pizza ikväll.

Gud ja. Studenten i m o r g o n. Ångest inför studenten? Faktiskt inte. Vår klass har inte alltid varit sams, vi har haft våra dagar - en hel del dagar - men så är det väll när det befinner sig så många olika personligheter i en klass. Det är sjukt som de flesta har förändrats sedan ettan, minst sagt jag. Det är skönt, att jag har hittat mig själv under dessa 3 år, verkligen. Så, imorgon blir det mys med Elina på morgonen, mot tparken för champagne, vidare för klassfoto, sista skolshowen följt av studentmiddag på teatern, en runda på stan i cabben, hem för studentmiddag och sist (förhoppningsvis) den bästa kvällen i mitt liv. Sommaren ser även lovande ut - spelningar på Quality Hotel med bandet varje onsdag samt några extra under kdagarna, spelningar med Hampus, Singing catwalkshowen, Gospelkonsert, fest med flickorna, stranden, jobb under hela sommaren, kanske något extra och sommaren avslutas bra med en flytt för min del. Som sagt, varför ska man ha ångest? Livet börjar nu. Det riktiga livet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0