~ hej här kommer segertåget!

Det har verkligen varit en hård studentvecka, minst sagt!

Balen var amazing! Det är inte varje dag man får gå i en balklänning med en grym håruppsättning. En ros samt champagne vid trolleljungbyslott var ett stort plus för min baldejt, att jag fick första dansen va också ett plus (får skryta lite). Vet inte hur jag ska sammanfatta kvällen, väldigt seg i början med mycket väntan. När maten var uppäten och musiken slogs igång gick kvällen mot sitt slut på 10 minuter, illa eftersom det var då den var som bäst.

Karnevalen var också amazing. Elina kom hem till mig runt 9 då vi började göra vid oss och förfesta. Som vi skrek, som vi hoppade - det är vi som ska ta studenten!! Dans i ett x antal timmar i tparken vidare hem för en powernap. Den var inte så smart eftersom jag vaknade upp som världens segaste. Men det hindrade inte mig från att dra på förfest i näsby vidare mot Banken. Det blev en grym kväll!!

Idag blir det verkligen ingen utgång. Istället ska jag hem till Jossan för käk och film, börjar bli en tradition sådär dagen efter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0