~ ja jävlar!

Vilken stress man fick stå ut med igår. Skönt att gå själv i stan i ett x antal timmar, hann med det mesta iaf. Vidare mot konserthuset för generalrep 15.00, 40 min försenat - blev jag förvånad(?) En konsert som gick på en 2 h, en konsert då alla gav järnet, en konsert där vi avslutade med studentsången och några tårar föll. Gah! Det är över nu. Snart.

Efter examenskonserten drog jag mig mot Helles place. "Kung i baren, ja jävlar, superman, skål, pippi, bajs, magaluf, fyra, åtta, nio, ja jävlar, ett kvistfritt kvastskaft, ja jävlar, pffhh, JA JÄVLAR!" - vilken hitt, vilken lek. Vi började förfesta med få folk och avslutade med en flock + en väktare. Det var bara att dra vidare mot banken och fortsätta festandet för fullt. Jag borde ha ont i halsen så som vi sjöng eller rättare sagt skrek "för vi ska ta studenten..."

Idag har jag endast sovit bort dagen. Den jäkla fotbollen ikväll ja. Nejtack o glo på människor som springer runt och sparkar på en boll. Ska göra folket lite extra arga och heja på Danmark. Haha, nej skämt o sido. Det blir matlagnng och skräckfilm med Jossan istället. Bal imorgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0