~ sommarlov


För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten - fyfan vad jag är bra!
Har det har verkligen gått en vecka sedan studenten? 

Studentdagen ja. Lyckligaste dagen i mitt liv. Jag är fortfarande hes, inte så konstigt med tanke på hur länge och hur mycket jag skrek. Dansa i cabben i regnet var en höjdare, därefter hem för att firas. Tack alla som kom och uppvaktade mig med presenter, lekar, sång, dans och all glädje. Kunde inte blivit bättre. Kvällen avslutades jäkla bra på tbaren, som vanligt ska jag skada mig då jag sprang in i en av plattåerna. Mina ben får alltid ta smällen! Tacka vet jag även min nappvisselpipa, utan dig hade jag inte varit det störiga objektet :) Nu är jag fri att ta egna beslut och val, eller rättaresagt större beslut och val. Det käns underbart!

Dagarna efter studenten har jag tillbringat i min källare med bandet, Quality Hotel spelningarna har dragit igång och i onsdes fick jag sätta mig på stolen supernervös att min röst inte skulle hålla - den höll! Jag har även börjat jobba, vardagar från 22-06.30 in i augusti. Det ska bli intressant att se hur mitt humör kommer pendla. Äh, det va inte så pjåkigt att man blev serverad jordgubbar med glass 03.00..
Igår blev det en traditionell fika på bagels med Anna, Sofia och Anniela. Midsommar är planerad, iaf hälften av den. Resternade hälften blir impuls vilket känns väldigt lovande. TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0