~ a amigo

Jag behöver nog inte ens nämna melodifestivalen här - vilken besvikelse. Nåja, om låten nu kommer långt vet man ju faktiskt aldrig. Efter melodifestivalen drog vi till en 23+ förfest.. Ganska mycket tvekan på vägen eftersom endast Sofia kände en av dom, som hon inte träffat på 2 år. Men det var spännande och roligt. Dock inte så mycket drama/action, jag var nästan påväg att ställa till med något själv. Men killar i kallingar sittandes med en gitarr i handen sjungandes för fulla halsar fick göra det bättre. Efter en stund drog vi oss vidare mot O'learys, satt där en stund tills ögon nästan ramlade ihop.

Igår gick jag upp 9.00 (!), dags för kyrkan. Det var skönt! Väl hemma somnade jag framför GG och tog sedan mig i kragen för att cykla till f&s. Först ett danspass vilket inte var vidare roligt att köra igenom. Tråkiga steg, låg musik, inga riktiga go-go låtar + en del av låtarna var exakt från förra terminen. Men spinningpasset var då roligare. Jäklar vad man måste kämpa!! Efter spinningpasset cyklade jag och Josefin till Maxi (börjar bli en liten rutin för oss nu). Vidare hem till henne där vi tog en snabbdusch och därefter bänkade oss framför Parlamentet vidare till Girl Interrupted med en massa gottis. "BINGO; BINGO" - filmen var jättebra dock kunde den ha lite mer spänning i sig. Ghost nästa, Josefin säger att det är ett måste och att jag för den delen ska se den helt själv. Kommer förmodligen drunka i mina egna tårar..

Måndag: ut me hunden, sånglektion på skolan, sånglektion med Ingvar, musikalförberedande, f&s, repa med bandet, home sweet home. Men jag gillar det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0