~ and the clouds above move closer



Åh, förkylningen har nu drabbat mig. Dock inte så hårt, jag hoppas den försvinner snabbt som attan! Idag sov jag till 13 (!), ändå var jag supertrött när jag gick upp för att käka frukost. Helt sjukt vad seg man är när man är sjuk. Jobbigt! Det blev en ledig dag från skolan med inget vettigt att göra alls. Desto jobbigare att ha mamma som går runt och skriker på att jag ska städa och ta tag i saker, såg du inte hur seg jag var? -_- Minns ni den gamla serien Rema Rama Rolf? För den kollade jag på ett tag idag, väldigt taskig humor men jag gillar det! Jag menar, hur mycket bättre är Jerry Springer som nu hela min familj sitter och kollar på? Jäkla skitprogram.

Men imorgon blir det upp tidigt för 3 lektioner följt av fika med Erika och Gospelkören, även dagen då man räknar ner från 100 till studenten - sweeet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0