~ do do do it

Uh, vilken härlig kväll det blev trots allt. Tänkte att jag skulle börja göra vid mig tidigt igår så jag slapp stress. Men det resulterade till att jag gick runt helt själv i huset och dansade med en drink i handen - sjukt rastlös. Till slut droppade folket in och fixade en väldigt bra start på kvällen! Kvällen fortsatte på Class och avslutades på Bajonetten. Dagen efter dåja.. Ganska piggt gick jag upp vid halv 11 idag och började med det tråkigaste, att städa källaren. Blää. Man är ju så smart så man ber folk slänga ölbrukar o shieat i en pappkasse. Helt dyngblött! Nåja, var nyss en runda på matöppet för att handla ägg till pannkakorna som jag nu sitter och väntar på. Finns det något godare att äta en dag som denna!?

Ikväll har jag inga planer alls, är sugen på att hitta på något.
Något mysigt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0