~ don't let me down

shittshittshittshitt. ANASTACIA SKA TILL STOCKHOLM! Jag dör om jag inte kan vara med om hennes show. Ska verkligen kolla närmare det! Tur man har en kusin som meddelar mig, jag är verkligen kass på att ta reda på saker. Men som sagt, blir verkligen en närmare koll på den saken!!

Igår var det heller ingen lektion när man kom till skolan, utan ES-konserten som jag fick sitta och vänta på. Därefter åkte alla musik 3.or till malmö för att kolla på en romantisk symfonikonsert. Det var verkligen mysigt men skulle vara en födel om jag var på ett piggare humör. Somnade i Dennis knä på bussresan hem och slockande direkt när jag kom innanför mitt rum! Har fått knarka kaffe idag. Den här förkylningen gör mig duktigt superseg. En fika med Emelie efter skolan klämde jag in idag, alltid en hel del babbel på G och Darins smoothies är aldrig fel. Var inte säker på om det skulle bli utgång eller inte idag. Men efter att jag fått min fribiljett och huset enbart är mitt ikväll finns det nog inte så mycket mer som hindrar mig - morgondagen säger nog mycket mer!



Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken tur att du har mig bejb haha!! Hur är det med dig ? Saknar dig ska du veta. Som vanligt!!

2009-03-09 @ 11:50:08
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0