~ för jag ska ta studenten..

Jaha, då var man där igen - jäkla c4 information. För när man kommer till skolan är den första lektionen inställd. Tack! Men det fixade jag, Elina och Pat så bra med en fika på Fantasia. Det stora samtalsämnet var sex! Sjukt hur mycket man kan dra på det ämnet, från ".. kan man bli med barn om man får spärma i munnen" till ".. jag skulle kunna ha sex med en tjej". Men om jag ska vara helt ärlig så är jag, som jag vet att de flesta tjejerna är, mer intresserad av att kolla in tjejer än killar. Inte för att jag dras till tjejer, men det är bara intressantare. Nej, får nog släppa det ämnet innan det blir helt fel.

Har inte så mycket mer att dela med mig av den här dagen, tror att ovanstående säger det mesta. Ikväll ska jag ut och ta en öl på O'learys - 100 dagar kvar.. 

..fyfan vad jag är bra!



Kommentarer
Postat av: Vera

härlig blogg:)

2009-03-05 @ 12:00:19
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken trevlig kväll det var! sjuk blanding av msk och skitsakoj :) synd du inte hänge m på bakne, för där var det också riktigt skoj!

2009-03-05 @ 19:41:20
URL: http://malmbergholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0