~ frihet!


Att 5 minuter i ens liv kan vara så underbart ska jag börja detta inlägget med. Okej, att jag verkligen hade tankarna om ett IG på mitt NP-tal var ganska hårt. Men jag var så besviken! Idag var det dags för att samtala med läraren om talet. Ih, om jag var nervös. Hon gav mig väldigt mycket bra respons, blev chockad. När hon kom till betygsdelen säger hon att mitt tal är ett VG. Holy macarony! Ett bevis på att jag verkligen måste tro på mig själv, även när det gäller saker som är något av det värsta jag vet. Nåja, det gjorde min dag. Dagen blev bättre, en vikarie på min sångelektion som höjde mitt självförtroeende även där. Härligt att jag nu kan jobba stenhårt med låten jag valt till examanskonserten.

Slutade klockan 1 idag. Fika på Fenix med Josefin, Louise, Jens och Frida. Därefter gick vi till konserthuset för att kolla på årets SCMU. Bra jobbat musik 2.or! Åh, nostalgi till tuuusen. Saknar min rytande bitch karaktär Big Bertha något enormt. Oswald, mitt hjärtans fröjd och glädje! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0