~ looks like this story might just have a second act


Helgen närmar sig sitt slut och en ny vecka är kommen. Fredagen var det födelsedagsgrisen Anna som fyllde 19 år! Startade hemma hos Anna med middag följt av förfest på österäng och slutligen Class. Modevisning och dans tills klockan blev 3, underbart! Morgonen därpå gick jag upp 10 för att vara på plats hos Ingvar 11. Åter ett projekt vi jobbar med, alltid lika kul. Därefter åkte jag hem och städade min garderob. YEY! Äntligen lättare att hitta, invigde en av mina garderober till att hänga in kläder istället för att ha en massa produkter och smycken där. Nästan varje plagg har sin egen galge. Hoppas på att rummet håller sig till den städade biten nu ett tag. Segare än segast resulterade till att jag låg och kollade på film i sängen hela kvällen..

Idag gick jag upp 9, pigg till kyrkan. Skönt! Annars har jag bara kollat klart på hela säsong 2 av GG. Vilken serie ska jag nu komma efter med att upptäcka!? Spin ikväll med Jossan iaf och familjen ska även få middag av just, mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0