~ party like a hippie!


Varför går kvällen så fruktansvärt snabbt? Man hinner knappt njuta av de roliga. Men som jag har nämnt ett x antal gånger så händer det knappt något speciellt där ute i dimman. Ge mig action. Ge mig drama. Jag borde inte gå ut så ofta, smart av mig att säga så när Anna fyller 19 år på fredag. Menmen, 3:3 är ju en viss skillnad. Jäkla kul att styla om sig till en hippie igår. Josefin, Frida och Hampus följde med mig hem efter skolan då de hjälpte mig att städa undan innan allt folk rusade in. Vi hann även med att spela kotte och äta korv med bröd, mums. Tack alla ni som gjorde förfesten till vad den blev - GREAT! Mindre underbart att Hampus tappade sin plånbok. Tyvärr är inte alla människor lika underbara och lämnar in den upphittade plånboken, men hoppas verkligen den dyker upp. Efter det deppandet och mitt deppande över att livet inte är i ett action/drama tillstånd tog vi oss till stan. Skildes åt och jag drog för att mysa med Anna och Sofia på House of bagels. Flickorna hade allt kul åt mitt deppsnack. Skönt att ni får över mitt humör på den bättre sidan.

Ikväll blir det dippa och grönsaker framför melodifestivalen med snyggingarna. Kanske O'learys med. Åh, kan det inte bara springa förbi en elefant i mitt rum eller något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0