~ som glass med varma hallon..


Urmysigt att bara vara hemma igår, tacos lyfte kvällen stort!! Somnade även tidigt, var helt slut. Kanske därför jag vaknade klockan kvart över 9 idag av ett mess från Jossan: "vaken?" n: "japp, vad är det nu?" j: "jag ska på spin iaf, ska du med?" n:"ja, som jag krängde igår lär jag hänka på. ses kvart i!".. Klockan 09.45 var jag på plats på f&s för ett spinningpass 10.00. Supersköönt och att det var ett dansbandspass gjorde det susen. Sjukt hur glad jag blir av dansbandsmusik!! Med fortsatt dansbandsmusik ur högtalarna tog jag tag i att städa undan i mitt rum samt sortera alla smycken och hänga upp lite bilder. Nu när det är så fint och rent är det ganska svårt att lämna rummet! Runt 19 ska Jossan höra av sig, då kommer jag cyklandes till henne med vaniljglass där hon väntar med varma hallon. Mums! Alltså en myskväll idag igen. Ska jag byta livsstil helt? Ohja!

Idolerna:
Whitney Houston, Idina Menzel, Anastacia och Leona Lewis..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0