~ sometimes late at night..

Idag började dagen med en skinande sol genom mitt fönster. Toppen! Sjukt hur humöret vänder, fågelkvitter och sol.. Någon sa att det skulle snöa? Jag ville inte tro på det men det visade sig vara väldigt sant. FYYYYY! Absurt. Verkligen. Att jag har en tendens av att slänga kläderna på golvet är ingen nyhet. Men det börjar bli en ganska tjatig sådan. Jag fattar inte varför jag inte kan hålla mina kläder eller rättare sagt saker på plats. Ligger saker överallt i mitt rum. Droppen va idag när jag upptäckte att jag inte letat reda på mina nycklar än som varit bortlöst försvunna i en 4 dagar. Letar som en galning bland alla saker. Var om inte i sängen hittar jag dom. Finner dom under täcket och överkastet vid fotändan. Åh!

Annars var det en väldigt uppskattad fika med Helle imorse. Därefter 2 helt onödiga lektioner. Bra blir det inte av att vi får ett fett häfte med impressionismen, expressionismen och neoklassicismen på musikhistoria lektionen. Bättre blir det inte av att vi ska ha prov på de 3 områdena + romantiken. Jag dör! En fika med en massa folk som sedan skulle vidare till Pettes och Åsens stand up show gjorde det susen. Skrattade mig till tårar. Well, det säger det mesta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0