~ the thing that you do!



Vilken underbar fredag. Den kan jag verkligen leva på länge! Lördagen var då inte lika underbar. Mamma har fått för sig att familjen måste umgåsa lite mer med varandra, så det var planerat att åka till badhuset. Jotack, det var ju inte så mycket folk där som vi hade förväntat oss. Men det löste vi genom att dra oss in till varmvattenbassängen. Åh, det var skönt att bara flyta runt där med knappt något folk - tills en flock araber störtade in. Inte kan de prata normalt heller, så fort de ville säga något skrek de till varandra. Puh! När vi kom hem lagade vi mat tillsammans och under kvällen joinade Husse och Linda oss då vi tittade på melodifestivalen. Ett tag fick alla sitta och hålla för öronen. Jag kunde inget mer än skrika när den enligt mig bästa låten under kvällen inte gick vidare. När de visade melodifestivalen under 90-talet blev jag ännu mer frustrerad. Märker de inte själva hur melodifestivalen plötsligt har förvandlats till något helt annat...

Idag blev det ingen sovmorgon för min del. Upp klockan 8 för att göra vid mig inför uppträdandet. Att sjunga till endast piano som komp samt i kyrkan är nog det härligaste jag vet. Det var underbart :) Vidare för att fynda skor, 3 par fick hänga med mig hem och nu väntar jag även på min 3.e klänning från nelly - welcome spring! Klockan 5 träffade jag Anna i stan för en liten fika och klockan 6 var jag på plats för mitt första spinningpass. Herre, vad jobbigt. Men urskönt. Nu kanske cykeln där nere i källaren blir till nytta? 1 mars...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0