~ jag skiter i!



Åh. för en gång skull var jag varm när jag gick i bara t-shirt under jackan. Hoppas, hoppas att våren är påväg och inte någon snö lurar oss igen. Sommartiden är iaf kommen så våren lär också komma snart.. Repade med bandet i 3 ½ h. OM vi är taggade inför onsdag. Vi kommer att spela mellan 22.00-22.30, men var gärna på plats innan! :)

Jag var även på h&m för att köpa en efterlängtad t-shirt. Vad hittar jag inte om skorna jag har letat efter, ett par kvar och dessutom i min storlek. KA-CHING! Tur att man har en snäll mor <3 Blir lika lång som pappa när jag har dom på mig, fränt! Imorgon är det ensemble klockan 8 och lite senare under dagen ska jag äntligen träffa Majda. Mår dåligt av att vi knappt träffas, är trots allt min bästaste bästa vän. Dock är det ingenting som ger oss en sämre vänskap, snarare bättre då vi har så jäkla mycket att ta igen!! Du är guldvärld, bree!




Kommentarer
Postat av: Helle

ska bli kul att se er imorgon! :)

2009-03-31 @ 12:31:41
URL: http://helenawinnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0