~ two hours traffic

Ja, jädrar var dagarna går undan. Perioderna då jag har varit med i en musikal har medfört mycket att göra samt stress - jag saknar det! Älskar att vara aktiv, dock är det svårt när vädret trycker ner en och man inte har något att syssla med som just musikaler. Hitentills har jag lyckats väldigt bra med att göra mig sysselsatt och jag skulle aldrig gått upp 8 om jag inte kände mig utvilad, aldrig. Jag hoppas den här perioden fortsätter såhär. Jag mår bra!

Måndag: En väldigt musikalisk dag - 2 sånglektioner samt musikalförberandelektionen. Därefter gick jag och Emelie mot f&s för ett medelpass. Jag var beredd på medelpasset jag gick igenom förra måndagen men nu var det en ny ledare och definitivt ett bättre pass. Go-go musik, hårda steg och positiv ledare! Efter passet var det en snabbrunda hem innan det var dags för att repa med bandet. Märker verkligen hur taggade alla är inför den 1 April och att köra så många låtar vi bara kan är ingen tvivel! Är ni nyfikna, glöm inte 1 April på Biljardkompaniet.

Tisdag: Hade nästan glömt bort ensemblen på tisdagar, var ett tag sedan vi hade den lektionen tsm. Har varit mycket med kärlekskonserten och allt. Nu har vi utomhuskonserten, examenkonserten och Es-konserten framför oss! Eftersom den här tisdagen för min del har en håla mellan 09.40-13.20 åkte jag hem för att slappa. När den sista lektionen tog sitt slut träffade jag Majda. Hon berättade att kepsmannen hade ställt sig brevid henne, sneglat på henne och sagt "försvinn din jävla subba". Men shitt, pms eller något? 20.00 köttade jag och Jossan loss till kibox.

Onsdag: Igår var det två lektioner på morgonen, därefter gick jag och Elina runt på stan, fastnade på h&m i en h och provade kläder. GG har inspirerat mig till en ny klädstil, nu gäller det bara att få pengar till fynden. På h&m hittade jag mer än väntat. Efter skolan hade jag och Hampus en spelning i lilla salen. Underhålla ett fåtal människor innan de skulle sitta och lyssna på en föreläsning. Spelar faktiskt ingen roll hur mycket folk det är, jag tycker det är nyttigt och roligt iaf. Det jag tycker är viktigast är att folket uppskattar det! Folket var ganska segt igår, visst klappade dom efter varenda låt och några gav ifrån sig ett leende, men i helheten var det inget som taggade till en. Som tur var fick vi en stor beundrare + ett biokort på 200 spänn. Alltid något! Det blev vidare hem för att sedan dra mig till f&s för stepp. Döroligt, verkligen. 

Idag hade jag tänkt mig att börja sätta igång med alla uppgifter jag ligger efter med, dvs rätt många. Ska försöka göra så gott jag kan tills klockan närmar sig 4 då jag ska hem till Oliver för att trixa med lite nya låtar. Därefter är det box med Jossan!

Ja, att tiden går så fort har verkligen sina anledningar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0