~ febriga händer


Underbart att vara ledig idag och imorgon fram tills klockan 15 då jag ska redovisa mitt PA! Igår var jag egentligen också ledig men Tore bad mig och Hampus underhålla med lite låtar i aulan. Tiden gick snabbt och efteråt gick jag, Hampus, Pette och Åsen till Fenix för en fika. En vaniljlatte för 6 kronor är aldrig fel ;p Där blev vi fast i en 2 h och av en impuls hängde vi alla därefter med Åsen hem till Bromölla för lite mys. Där ligger vi alla 4 i en säng och kollar på Bert, hittade verkligen en passande roll till de flesta på C4 i serien. Great! Fick ta tåget hem tills repet började klockan 18. Nu har grabbarna fått sina låtar och ni som vill lyssna kan göra det här. När jag kom hem började jag trixa lite till med fodralet, gjorde ett låthäfte med lite bilder. Återstår att se vad handledaren tycker på onsdag...

Vem går upp klockan 2 på natten för att poppa popcorn om inte jag själv. Kunde inte slita mig ifrån GG inatt, illa! Började även läsa på boken som ska vara utläst till fredag nyss, 150 sidor kvar... Typiskt, när det gäller något som har med skolan o göra blir det plöstligt så mycket tråkigare att läsa! Nåja, ska allt kötta lite till läsning så jag har det ur vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0