~ all because of you

Godmorgon!
















Okej, gårdagen var väl inte så hemsk som jag hade förväntat mig. Repade inför musikalshowen från 13-18.30.  Även 2 erbjudande angående uppträde dök upp under dagen. Dags för en sinnesro mässa i Trefaldighetskyrkan den 27 maj samt en sommarkonsert i Vittsjö kyrka med hampus den 3 juli. Awesome! Bandet kommer även uppträda på parkliv nu på lördag.

Låg och läste igenom mina gamla dagböcker igår. Herre, säger jag bara. Är det verkligen jag som en gång i tiden suttit och skrivit ner från dag 1 till dag 360. Vissa sidor är ju helt sjuka - som jag kände, som jag tänkte, som jag skreev. Nåja, det är nästan bud på att börja skriva igen. Anledningen till att jag slutade var att det inte hände något i mitt liv. Ha! Om man jämför händer det nog en del nu... eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0