~ all day and all of the night..

.. och en långhelg har gått. Har jag någon gång nämnt att dagarna går fort? 3 maj - 1 månad och 9 dagar kvar till studenten!!

Valborgsfirandet är över. Inget märkvärdigt förutom att jag innan dess var nykter minus 2 öl och därför var väldigt taggad. Jo, den blev minst sagt bra. Dagen efter var mindre bra men avslutades fint hemma hos Jossan med kräng och film. En evighet innan vi hittade en bra film på hemmaväll, 4 stycken varav 1 kille skulle enas om en film!! Thriller var vi ute efter, när Jossan väl hittar en bra film och vi andra godkänner den börjar hon tvivla som resulterar till att vi hyr en komedi. Kan man tänka sig att jag var den enda som var vaken under hela filmen (go kaffe!) trots att filmen enligt J var den sämsta hon sett! 10.00 morgonen därpå satt jag och J på varsin spinningcykel och skrek järnet - underbart! Därefter blev det en snabbis inom stan för att sedan dra mig till sölvesborg och fira Majda som fyllde 20 år! Många serber på plats= serbisk dans för fullt, väldigt roande. Vid 9 blev det en impuls bio med Sofia och Anna - the boat that rocked. Den var bra, det bästa under filmen var enligt mig lätt musiken!!!! Väl hemma fastnade jag i tlfn med Elina i en 40 min <3

Ikväll bär det av hem till Husse & Linda, nu får jag se deras nya lya samt den växande magen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0