~ hallelujah





Då var dopet över. Mirelle blev helt knäpptyst då jag och hampus började sjunga och spela. Jag bara satt och kollade på henne under hela sången (konstigt, det var ju till henne jag sjöng) och njöt. Eftersom dopet i kyrkan gick så fort att det var en h tills vi skulle till Peking begav några av oss till O'learys för en öl. På vägen genom stan mot Peking berättade  far om en upplevelse han varit med om i min ålder som han nu kunde svara på. Svaret rörde mig <3

Ja, vidare mot Peking då det blev 1 ½ h väntande på maten, hungrig hungrig! Därefter var det drinkar, smått&gått och sist en duktigt fin bibel-tårta med Mirelle på. Satt med de vuxna halva kvällen, säger det åter igen - jäkla disskusioner de har. Fick lära mig att jag inte ska gifta mig med en karl som snarkar, då är mitt liv förstört. Om min karl skulle snarka så ska jag låta som en ekorre(?) Dagens vuxna!


Om ni är intresserade ligger det uppe 2 filmer från spelningen i onsdes med pojkarna här. Hallelujah från dopet ligger även uppe på min myspace.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0