~ if it's over

Ja, det är ju inte klokt vad tiden går. Igår sattes betygen. För några dagar sedan hade jag döångest, hur skulle jag hinna in med alla arbeten som jag dragit på under en så lång tid? Men det skulle gå och det gick. Fick reda på två fina oväntade betyg också, gjorde dagen ännu bättre. Efter plugget var det dags för min öl. Förtjänade faktiskt fler men jag laddar till skattjakten! När jag kom hem hade jag deeptalk med far min, det var ganska oväntat det med. Sidor som jag aldrig trodde jag skulle kunna få pappa att förstå, förstod han. Kvällen kunde inte avslutas bättre!

Idag gick till skolan för min enda lektion, en lektion där vi spelade så ska det låta. Haha, märks väl att vi är trötta på varandra i klassen. Därefter mötte jag upp Dennis för en shoppingdag o inte var det jag som skulle shoppa heller. Shoppingrundan fick mig o inse att det är väldigt synd om killarna i kristianstad, finns inte så många ställen att finna plagg om man jämför med hur många affärer det finns för oss tjejer. Efter 2 h träffade vi hans mor o lillebror då vi kollade klocka till dennis o vidare för att käka. Puh, nu sitter jag här med mitt efterlängtade kaffe och lite choklad. Jag har varit så otroligt seg den här veckan, skönt att förkylningen börjar släppa nu. Snart kommer Anna hit, dags för deeptalk en stund - ett tag sedan.. 
Det känns bra, mycket bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0