~ jag fick låna en ängel!

Underbar kväll i onsdes! Kötta loss på gospelgenrepet vidare mot en spelning med bandet. Nu är det Lund nästa för bandet, nytt ställe o nytt folk: Greaat! I torsdes efter plugget tog jag tåget till josephine och det första hon gör när vi kommer innanför dörren är att sätta mig i arbete med att riva tapeter. Din jäkel. Jag älskar dig! Igår var det dags för begravning, kusin körde mig till kyrkan tidigare för att jag skulle köra igenom låten med kapellmästaren. Första gången natalie sjunger på begravning, det gick inte då morfar skulle begravas, det tog för hårt. Det var ganska tufft denna gången med, fick sitta och knipa igen tårarna tills jag hade sjungt klart. Begravningen var fin. Av jord är du kommen, av jord är du åter..

Förrätt/middag och efterätt serverades på ett fint ställe I Karlshamn vid havet. Folk tackade, folk berömde. Känslan av att lyckas beröra någon är obeskrivlig! Under kvällen satt jag med chipspåsen i brors säng med bror samt flickvännen och kollade på filmen Den utvalde. Ikväll är det dags att sjunga för Mirelle som ska döpas. Nicoles syster. Det var ett tag sedan jag blev Gudmor till Nicole, känns som igår..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0