~ kissed a girl

Meningen som ekar över hela kristianstad idag: Om 1 månad tar vi studenten. Det är dögalet. Alla år man mer eller mindre har gått igenom, från små barnsben till större barnsben. Idag var jag på min första audition, kan inget mer säga än att det kändes bra. Jag gav nog allt jag kunde just då! Om 1 vecka är det dags för den andra audition. Jag trodde det skulle va lättande att ta studenten. Ack så fel jag hade, nu får jag bära på en tung ångest tills jag får reda på om jag blir antagen eller ej. Time will tell..

Veckan ser annars ganska lovande ut, förutom alla läxor som måste göras. Imorgon blir det en hel skoldag följt av Gospelkonserten 19.30 i Trefaldighetskyrkan. Torsdag= ingen skola, dock öva studentsången med alla musik 3.or! Fredagen ger mig heller ingen skola, istället tar utomhuskonserten plats. Efter utomhuskonserten bär det av till Lund för spelning med pojkarna. Som sagt, lovande. Man kan då säga att jag är helt slutkörd idag, ligger redan nyduschad i sängen. Hade gärna sett pay it forward igen.. Orkar inte böla som en gris ikväll.

sommar sommar sommar. hampus & jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0