~ make everything so simple in a crazy world..

Kunde dagen startat värre igår? Vilka jäkla upp o nedgångar dagen innehöll, om man sammanfattar kan man minst sagt säga att det inte var min dag! Vi får hoppas att denna dagen ger mig det jag missade igår, när jag tittar ut.. tvivlar jag på det.

Spelningen i Lund var iaf en höjdare. Började med utomhuskonserten som blev en halv h försenat, suck.. Därefter hem en snabbis innan Simon hämtade upp mig och vi körde mot Lund. Puh, vi hittade! Rodda, rodda o soundchecka med en inhyrd mixare - perfect sound. Vi körde vår första spelning när folket hade kommit på plats och slutat äta, den var bra, mycket bra. Den senare spelningen mot 22.30 var också bra, dock mer åt det galna hållet. Folk flyttade fram och stod så nära de bara kunde, folk med 80-tals kläder samt de andra hoppade och dansade, en kille tog mitt stativ som en strippstång... Det är så det ska vara, helt klart.

Något jag måste öva på är mitt tålamod. Det är verkligen sjukt vad jag tappat det. Igår blev jag nästan irriterad på mig själv över hur snabbt jag blev irriterad över ingenting - oj som det låter. Jag sitter och skäller på pappa när det gäller hans tålamod. När jag tänker efter så reagerar jag nog mer eller mindre på samma sätt. KA-CHING. Det är från far min jag fått den här icke-tålamod egenskapen. Tack pappa, tack :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0