~ stay with me baby


Min psykologi uppsats redovisades igår: skönt och min musikhistoria uppsats skickas in idag: ännu skönare! Nu är det bara, ehm.. 10 uppgifter till jag måste göra inom 2 veckor, suck! Igår hämtade jag även ut min balklänning. Hade nästan glömt hur den såg ut så länge sen det var jag beställde den. Jag älskar den, behöver bara tightas till. Studenten närmar sig verkligen. All ångest dök sig upp över öronen på mig igår, den känslan är helt obeskrivlig. Ångest över väldigt mycket om inte minst inför audition till skolorna jag sökt, de är nära - väldigt nära. Bara jag kämpar, gör allt vad jag kan - då har jag ingenting att förlora!

Idag ska jag snart dra mig in till stan för att sedan ladda inför ikväll. Genrep med gospelkören vid klockan 18 vidare mot bandets spelning som drar igång 21.30 - Barbackarock!
Turn on this song..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0