~ you saw the face that melt your eyes..


Åh åh åh. Kan förkylningen försvinna ur mig snart? Eller åtminstonde min hesa röst, passande när jag har två uppträdande i veckan - YEY! Nåja, terminsuppspelet i sång kändes bra idag trots rösten så det fixar nog sig. Ganska surt att man inte kan ge allt bara. Nu är audition sökningarna avklarade. Även mina två terminsuppspel. Lättande. Nu är det examenkonserten som jag måste ta tag i,  alltid lika seg.

Betygen sätts på torsdag och jag är inte klar med alla uppgifter än. Kämpa, kämpa! Har lovat mig själv en öl med Dennis och Måns efter skolan på torsdag så nu gäller det att jag förtjänar den också. Så, nu ska vi se om jag får något gjort av denna dagen..
Ibland måste man göra val.
Hur kan ett val som är rätt inte kännas rätt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0