~ du såg på mig

Blev ingen skräckfilm igår. Dvd skivorna här hemma är inte o leka med, mer än hälften är repade. Klassikern Hipp Hipp Hora fann vi och fick roa oss under kvällen. Idag har det varit en skitdag fastän 2 timmars fikan med Erika och sånglektionen hos Ingvar var underbar. Känner mig bara allmänt nere. Återigen vem fan bestämmer det? Känns verkligen tomt här hemma utan mor&far, trist och tråkigt. Visst är det skönt att slippa tjatet när det väl kommer fram. Men det är inte skönt att slippa deras närvaro, de piggar alltid upp en. Om minst idag, när mamma berättar att pappa vunnit en t-shirt och därefter frågar vad jag tror att hon vunnit. Ingenting, svarar jag. Då visar det sig att min bästa mamma har vunnit hotell för 4 till nästa år.. I THAILAND. Fantastiskt!!!!! Nu ska jag äta tacos och mysa mig fram till natten då en famn får ta över.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0