~ feliz navidad!



Utgången blev en tripp till Biljard följt av Hesle. Baby hämtade oss från stan vid 2 och väl hemma hade vi kul åt de andra amparna som babblade på. Jag höll mig nykter då det var upp tidigt på lördagen för att åka till Asarum och repa inför dopet på söndag. I Asarum bjöds vi även på fika av kusin med sambo, hann även gosa lite med gudbarnet Oskar. När vi kom tillbaka till Kristianstad spenderade vi kvällen med en härlig middag och ett jäkla försök med att få igång Paranormal Activity, tyvärr misslyckades det. Istället blev det glass, chillinötter och filmen Holiday. Morgonen sprang på snabbare än någonsin, vi hann iaf göra pannkakor! I markaryd var det planerat en del rep och kvällen bjöd mig på en jäkla tankeställare.

Imorse var jag inte alls på humör för en ny vecka, ville bara hem igen för att lägga mig under täcket. Att man kan ha sådana dagar. Vem bestämmer det? Efter lunch hamnade jag iaf i mitt rum och började köra Ingvars övningar. Nu jäklar ska jag upp i visseltonerna. Därefter har dagen gått uppåt med mys på skapandelektionen, kämpande i gymmet, luciarep och köttande av en koreografi till krogshowen. Taggad är ordet. Nästa vecka är det produktion 24/7, ge mig..





du har mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0