~ helg igen

Dagarna har gått undan i veckan. Onsdagen i bjärnum körde vi raskt på med koreografierna till Vinterrevyn. Mata, mata och mata. Under dramalektionen fick vi en annorlunda uppgift att genomföra, det förde med sig tårar från en del klasskamrater! Sista lektionen var dans, i 2 h. Puh. Väl hemma blev det min goda pasta och en avslappnad kväll. Igår var det en heldag med krogshow, vi lärde oss även en låt som ska vara med i lussandet. Har en hel del kvar innan man kan säga, NU KÖR VI. Men vi är på god väg och idag minus en dag är det exakt 1 månad tills den första föreställningen äger rum. Taggad! Kvällen spenderaders i bjärnum där vi kollade på M1 höstshow, wow säger jag bara. Därefter fick jag shuss till kristianstad och spenderade resterande av kvällen hemma hos Jossan med pepparkakor och mjölk samt en film som jag somnade snabbt till. Jag är omöjlig.

Idag har jag segat mig fram genom dagen. Jag och J gjorde scones till middag och nu är jag hemma, helt själv. Men väldigt snart fylls huset av ampare. För ikväll blir det utgång!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0