~ höstlovet

Nu har mitt långa höstlov passerat. Om några timmar ska jag bege mig mot markaryd igen, allt ska tillbaka inklusive lite till, tur att man får shuss.

Lovet behövdes, har hunnit med en hel del. Utgångar, fikor, musikal, träffa släkt och umgåsa med baby. Torsdagen tog S mig till restaurang. Fredagen blev det en långrunda på stan följt av Emilies middag/förfest då jag drog mig tillbaka till S när förfesten passerat halvvägs. Utgång leder till att dagen efter blir helt körd, så nej tack. Lördagen var kommen, rastlösa som vi var promenerade vi till maxi för att handla mat till kvällen då vi skulle laga gott till Oliver och Hugo. Tyvärr är Kalle fast i stockholm fram till jul. Wook med nudlar och kyckling, resulterade bra. Massa snack, marängsviss och squashclub musik. Beställde även biljetter till Kent. Jo, någon har fått mig att lyssna på "han"! Söndagen var kommen och borta fort. Skönt med en extradag hemma, studiedag i markaryd idag. Nu är jag taggad hela vägen fram till jullovet. Jo, jag är redo för krogshow, lucia och vinterrevyn. Mer än redo. Känslorna sprudlade igår och idag har jag endast slappat framför OTH. Dags för en massa packning som står och väntar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0