~ Oscars dop!

Lördagskvällen begav jag mig till Mörrum för att hjälpa Josephine med dopet. Bakade, dammsög, gjorde franska liljor av servetter.. Söndagen var kommen och det var dags för Oscar att döpas! Oscar höll sig väldigt lugn under hela dopet, jag sjöng mina två låtar endast till honom och blev därefter Gudmor. Ska bli så härligt att få se lillkillen växa upp och finnas där för honom. Efter dopet begav vi oss allihopa tillbaka till J för att äta. Brors tabbe tror jag inte att någon kommer att glömma. För att få tänd på ett ljus igen satte han ner ett annat ljus i det ljuset, stearinet skvätte och därefter fick han fobi för blå färg. Bra jobbat, bror! Efter fikat var det dags att dra sig hemåt, markaryd för min del och "rädda världen" för babys del. Underbart dop.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0