~ våfflor

Idag har det varit en rackebajsare dag till krogshow. Klockan 8 körde vi luciarep och när klockan slog 10 började vi dra igenom krogshowen från början till slut. Vi hann inte ens med hälften på 5 h men nu blev bilden klarare för många! Mycket väntan förde med sig en trött Natalie. När vi slutade vid 4 stannade jag kvar för att öva två danser, därefter packade jag snabbt för att hinna med bussen hem. Ögonen ville inte vara öppna under bussresan, jag var tvungen att sitta och digga med foten till min musik för att inte missa hållplatsen jag skulle av på. Väl hemma fick jag äntligen i mig min middag - våfflor! Josefin och Angelica kommer snart på besök, sugna på en skräckis ikväll och undrade om vi skulle kränga marängsviss också. Åh, supermätt.. Aldrig att jag skulle orka marängsviss nu. Imorgon ska jag efter ett antal veckor äntligen till Ingvar för att kötta lita, som jag saknat det. Därefter har jag inga vidare planer för kvällen. Som det känns nu lockar en hemmakväll med mig själv väldigt mycket, innan baby överraskar mig mot natten. Krigarna kan tydligen festa de också!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0